lauantai 25. tammikuuta 2014

Skeittareita ja graffiteja


Voisin joka postauksessa jaaritella ja jaaritella upeasta jokivarresta, josta on tullut yksi mun lempparijuttu koko Lontoossa. Ja varmasti siitä tulette vielä jatkossakin kuulemaan (paljon).

Tällä kertaa aion kuitenkin keskittyä yhteen asiaan, jonka löysin eräällä näistä mun jokirantakävelyretkistä.

Lähdin kävelemään Thamesin eteläpuolta London Eyen kohdalta itään päin. London Eyellä oli varsinaiset bileet menossa,kun  rantatien olivat vallanneet monet katumuusikot ja -taiteilijat. Elin vielä sisäisesti siinä humussa, kun törmäsin Hungerford Bridgen jälkeen Southbank Skateparkiin (löytyy siis Hungerford Bridgen ja Waterloo Bridgen välistä).

Siellä bileet jatkuivat, sillä skeittareita oli saapunut sinne iltaa viettämään lähes parisenkymmentä. Koko paikka oli aika coolin näköinen kaikkine graffiteineen.


Aluksi ajattelin, etten kehtaa kuvata. Että kyllähän nuo skeittaripojat pitävät mua rasittavana rauhanhäiritsijänä ja todennäköisesti ikivanhana ja höpsönä turistina. Kävelin parikymmentä metriä poispäin skeittipuistosta. Pysähdyin ja kurkistin varovaisesti olkani yli. Siellä se skeittiparkki yhä oli ja niin houkuttelevana ja valokuvauksellisena. Ei auttanut muu kuin palata takaisin ja näpsäistä pari kuvaa.

Tänne siis kannattaa tulla skeittaamaan / katselemaan skeittareita tositoimissa, jos sellaisesta on innostunut. Itse tykkäsin kovasti.





2 kommenttia:

  1. Vitsi tuo paikka on siisti!! Oon joskus menny tuosta ohi ja kuvat jäi ottamatta, mutta pitänee vielä joskus palata!

    VastaaPoista
  2. Haha, sä olit coolimpi ku mä, ku et kaivanu kameraa esiin :D

    VastaaPoista